Dark Shadows
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark Shadows

A WORLD THAT LIVES IN SHADOWS OF LIFE
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» A new star here?
Kom godt igang med spillet :) EmptyTirs Okt 23, 2012 5:29 pm af Demetra

» Faceclaim here
Kom godt igang med spillet :) EmptySøn Okt 14, 2012 5:21 am af Usha

» Layout ideer
Kom godt igang med spillet :) EmptySøn Okt 07, 2012 9:00 am af Demetra

» Mit faceclaim
Kom godt igang med spillet :) EmptyFre Okt 05, 2012 1:18 am af Demetra

» Konvert...
Kom godt igang med spillet :) EmptyOns Aug 29, 2012 7:51 am af Skylar

» Kriminel!!
Kom godt igang med spillet :) EmptyOns Aug 29, 2012 7:42 am af Skylar

» Slaverne..
Kom godt igang med spillet :) EmptyOns Aug 29, 2012 7:41 am af Skylar

» Dusør jærger
Kom godt igang med spillet :) EmptyOns Aug 29, 2012 7:40 am af Skylar

» Alm Borger
Kom godt igang med spillet :) EmptyOns Aug 29, 2012 7:40 am af Skylar

Mest aktive brugere
Skylar
Kom godt igang med spillet :) I_vote_lcapKom godt igang med spillet :) I_voting_barKom godt igang med spillet :) I_vote_rcap 
Demetra
Kom godt igang med spillet :) I_vote_lcapKom godt igang med spillet :) I_voting_barKom godt igang med spillet :) I_vote_rcap 
Manchelling
Kom godt igang med spillet :) I_vote_lcapKom godt igang med spillet :) I_voting_barKom godt igang med spillet :) I_vote_rcap 
Usha
Kom godt igang med spillet :) I_vote_lcapKom godt igang med spillet :) I_voting_barKom godt igang med spillet :) I_vote_rcap 
Jaden
Kom godt igang med spillet :) I_vote_lcapKom godt igang med spillet :) I_voting_barKom godt igang med spillet :) I_vote_rcap 
Genveje
Regler
Kom godt i gang
Emne guide
Emne søgning
Faceclaim
Grupper
Jobs
Statistik
Der er i alt 8 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ælikjhjmng

Vores brugere har i alt skrevet 46 indlæg i 27 emner

 

 Kom godt igang med spillet :)

Go down 
ForfatterBesked
Skylar
Admin
Skylar


Antal indlæg : 23
Join date : 28/05/12
Age : 26
Geografisk sted : Dread City

Kom godt igang med spillet :) Empty
IndlægEmne: Kom godt igang med spillet :)   Kom godt igang med spillet :) EmptyTors Jun 21, 2012 6:36 am

Hvordan vælger jeg race?
Du skal skrive i din profil den race du vil være.
Bagefter går du ind på grupper og tilmelder dig den grupe din race høre til
fks. Du er en Varulv så melder du dig ind i varulve gruppen

Hvordan retter jeg min profil?
- Trykker på knappen "profile" øverst.

Hvordan opretter jeg et emne?
- Du vælger et af emnerne og derefter "Post new"

Hvordan for jeg et billede?
- Du går ind i "Profile" øverst og derefter Personligt billede.

Hvordan bliver jeg venner med andre?
- Du går ind på den person du gerne vil være venner meds profil også øverst i profilen i højre hjørne står der "Add my friends list".

Hvordan sætter jeg billeder ind i profilen?
- Du finder et billede på F.eks. Google også kopire feltet øverst (altså der hvor man skriver hjemmesiden/Url) også sætter du det ind på profilen og der efter skriver du [img ] foran og [/img] bagved. OBS! pas på med at finde for store billeder!. Du kan også finde et billede og gemme det på din com, Brug derefter Tinypic.com og download det, sådan at du for en kode der kan bruges som er koden der hedder "Direct Link for Layouts".

Beskrivelse når man skal udfylde ens profil.

Alle de forskellige bokse.

Race. Skriv din race her, hvis du nu er elver, så skriv hvad for en elver. Eller hvis du er e-rang elver, så skriv det der. Så alle andre kan se hvad du helt præcist er.

Alder: ja det siger lidt sig selv. Men der skal du skrive alderen på din person, ikke din egen alder!

Evner: Nogle racer kan have evner, der skal du selv kunne finde på en evne. (Se evt under evne regler, under regler der skal læses) Men her skrives der også hvad for nogle magibøger du har, hvis du har valgt at have bøger og din race kan have bøger. (Se under magi bøger under regler)

Bosted: Her skal du sige hvor du bor henne, er det i en af byerne. Eller er det ude for byerne, eller har du ingen steder at bo? det er op til dig selv. Du kan dog ikke opfinde selv en egen by, du kan dog sige at du bor i en lille landsby ude for f.eks Doomsville.

Beskæftigelse: Hvad laver du i din fritid, hvad arbejder du som? Her er det op til dig, hvad du selv har lyst til og som passer til din person. Dog kan du ikke være leder for en klan, uden du har fået lov af en admin. (se nærmere under klan og guilds) Du skal dog også tænkte på at ikke alle jobs i virkeligheden er her, som der er i underworld. F.eks elektroniker, eller it-ekspert osv.

Humør: Her kan du skrive hvilken som helst kommentar, helst en der passer til din person.

Titler: DU kan ikke selv skrive her, men du kan få titler. Hvis du har været med i et epik emne og har gjort noget stort, eller du er leder, eller noget helt andet.

Slaver: Mange har slaver, så her kan du skrive navnene på dem.

Partner: Det er selvfølgelig din kæreste, eller din kone/mand.

Evt bemærkninger: Her skriver du lige en ekstra kommentar eller fakta om din person, f.eks hvis din person blind eller noget helt andet.

Tænder på: Ja hvad tænder din person på f.eks blide kys, hård sex, kinky. Ja din fantasi.

Profil tekst: her skriver du alt det du vil skrive om din person, f.eks udseende osv. Her er et skema som er godt at udfylde.
Beskæftigelse/Job:
Hobby/fritid:
Elsker:
Hader:
Påklædning/tøjstil:
Kort beskrivelse af udseende:
Kort beskrivelse af personlighed:
familie:
Status:
Talenter:
Evner:
Evt. Bagrunds historie:
Dyr:
Køretøj:
Andet:

Vis du har problemer med emner, tag et gik på Emne Guide

Mvh. Zarah
.
Peace out
Tilbage til toppen Go down
https://darkshadows.danskforum.net
 
Kom godt igang med spillet :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dark Shadows :: Regler og andre ting :: Regler der skal læses-
Gå til: